-
Lleida, present al Fòrum Internacional de Gestió de Residus Wasteinprogress
-
Fèlix Larrosa: “L’equip de govern de la Paeria treballa per augmentar els percentatges de reciclatge a Lleida amb l’objectiu de contribuir amb el medi ambient i fer una ciutat més sostenible”.
A través del projecte global “Lleida en verd”, que inclou les noves illes de contenidors de selectiva, el porta a porta comercial, la creació dels boscos urbans i la reforestació de la ciutat i, a partir d’ara, també la progressiva implantació del porta a porta domiciliari.
Ubicat a
Habitatge i Transició Ecològica
/
Notícies
-
Lleida, reconeguda a màxim nivell en reciclatge
-
L’alcalde, Àngel Ros, ha recollit avui a Madrid el guardó “Tres Pajaritas Azules”, que concedeix la patronal del sector del paper i cartró i que la ciutat obté per segon any.
La Paeria és l'únic ajuntament català que rep enguany la màxima categoria d'aquesta distinció, que reconeix la millora en tractament de residus gràcies a iniciatives com la implantació de la recollida porta a porta, una campanya de sensibilització i una nova distribució de les illes de contenidors.
Ubicat a
Habitatge i Transició Ecològica
/
Notícies
-
Llum verda a la nova regulació municipal per a la circulació dels patinets i vehicles similars
-
El paer en cap, Fèlix Larrosa, ha afirmat que el document té com a prioritat la seguretat a la via pública i que regula la convivència dels diferents col·lectius a la ciutat, donant resposta a les seves necessitats i inquietuds. El criteri general indica que podran circular per parcs, rambles i places, zones 30 o carrils bici i no ho podran fer per voreres o calçades.
Al ple s'ha aprovat tirar endavant amb el bosc urbà de Magraners, el concurs per contractar els serveis per a la mobilitat sostenible i la licitació del Mercat del Pla.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
Més de 150 ciutadans col·laboren en la plantada popular per crear el nou bosc urbà al voltant del Museu del Clima i de la Ciència al Turó de Gardeny
-
El tinent d’alcalde i regidor de l’Hàbitat Urbà i Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, diu que amb actuacions com la d’avui ens hem de sentir orgullosos, perquè avancem en la creació de noves àrees de confort i gaudi per la ciutat.
L’arquitecte Toni Gironès, autor del Museu del Clima, participa en la plantada i analitza amb el tinent d’alcalde la satisfactòria evolució global del projecte.
El Museu del Clima iniciarà el 25 d’abril les activitats programades pel 2018, amb una conferència del meteoròleg Francesc Mauri sobre el canvi climàtic.
Ubicat a
Habitatge i Transició Ecològica
/
Notícies
-
Més zones verdes i de gaudi ciutadà, i unificació d’espais i usos en la reforma de la Plaça de l’Auditori i la Panera
-
Àngel Ros: “La reforma de les places de l’Auditori i la Panera respon a les necessitats i reivindicacions dels veïns i veïnes i comerciants de la zona”.
Els guanyadors del projecte Espais Singulars són Isabel Bennasar amb la proposta “Liaisons” per a la Plaça de l’Auditori i Ramon Padulles amb la proposta “Espais Alliberats” per a la Plaça de la Panera.
Les obres de reforma s’iniciaran durant aquest any 2018.
Ubicat a
Arqueologia, Paisatge i Patrimoni
/
Notícies
-
Metrovacesa ha presentat tota la documentació per obtenir la llicència per construir les Torres de la Llotja
-
L’empresa també ha realitzat tots els pagaments establerts per dur a terme l’edificació.
Ubicat a
Notícies
-
Millora de l'accessibilitat del carrer Comtes d’Urgell entre el carrer Anselm Clavé i el carrer Príncep de Viana
-
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
Millora del subministrament d’aigua a la Bordeta i els Magraners
-
La Paeria, a través de l’empresa concessionària Aqualia, ha connectat una canonada principal que abasteix a aquests barris per poder subministrar aigua en cas d’averia o incidència.
.
Els treballs s’han fet a la nit per assegurar el subministrament d’aigua als veïns.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
Nou calendari de visites al patrimoni arqueològic de Lleida
-
Demà es reprenen els ‘Diumenges de Portes Obertes’ a les Adoberies de Ferran, les restes de la muralla d’Anselm Clavé, la Domus romana de l’Auditori i l’Arxiu Arqueològic.
Entre gener i juliol aquestes visites guiades han comptat amb la participació de 906 persones, un 19% més que l’any anterior.
Ubicat a
Arqueologia, Paisatge i Patrimoni
/
Notícies
-
Nou programa d’Ecoactivitats per al 2018
-
La nova edició incorpora una trentena de propostes de natura i medi ambient per descobrir el territori, des de diferents punts de vista, al llarg de tot l’any
Aquest diumenge s’ha estrenat l’ecodescoberta del paisatge de l’horta a través dels seus sòls
Ubicat a
Habitatge i Transició Ecològica
/
Notícies