L’Agència de l’Energia de Lleida augmenta el nombre d’atencions d’assessorament arribant a 140 el 2020
L’interès per instal·lar plaques solars, per millorar l’eficiència energètica o per estalviar en la factura, així com les atencions a famílies amb risc de pobresa energètica, principals consultes de la ciutadania de Lleida aquest any. El servei tècnic d’assessorament energètic de l’Agència de l’Energia ha realitzat 140 serveis durant l’any 2020, un 15% més respecte al que la regidoria oferia l’any anterior, malgrat la pandèmia de Covid-19. L’assessorament s’ha concentrat sobretot durant el segon semestre de l’any i majoritàriament ha versat sobre la possibilitat d’instal·lar plaques fotovoltaiques sobre la teulada i sobre temes vinculats a la pobresa energètica.
Data publicació: Dimarts 29, desembre del 2020
Imatge: ©Agència de l'Energia de Lleida
L’Agència de l’Energia de Lleida ha realitzat 140 atencions d’assessorament aquest 2020, un 15 % més que l’any anterior tot i la situació sanitària per la Covid-19. Pràcticament la meitat de les atencions (65) han anat dirigides a la instal·lació de panells solars fotovoltaics per a l’autoconsum, sobretot en habitatges unifamiliars o plurifamiliars de petites dimensions. També s’han atès consultes d’habitatges de l’Horta, d’indústries, així com compres col·lectives de plaques fotovoltaiques i de comunitats de veïns, algunes de les quals estan en les darreres fases del procés d’instal·lar-se plaques.
|