-
Avancen les obres a l'antiga Hípica amb l'entubament de la séquia de Torres
-
L'espai estarà llest per acollir les Firetes a les pròximes Festes de Maig.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
Obert al trànsit el carrer Sant Martí
-
Les obres de millora, que estan pràcticament acabades en el primer tram, inclouen la renovació íntegra del clavegueram i la xarxa de distribució d’aigua potable, així com la millora de l’enjardinament.
El primer tinent d’alcalde Toni Postius ha explicat que espera que el segon tram d’aquesta actuació urbanística, que va des de l’ església de Sant Martí fins a la Panera, es pugui iniciar durant el primer trimestre del 2020.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
El Consorci de la Seu Vella preveu restaurar i fer visitables les muralles del Baluard del Rei amb ajudes del FEDER i la Diputació
-
La Comissió de Polítiques de la Gestió Urbanística ha informat avui de la cessió d'ús d'un terreny de 10.388 m² al Consorci del Turó per fer possible aquesta actuació, que tindrà un pressupost de 426.000 euros.
La Paeria regularitzarà el pagament de les subvencions pendents a Aeroports de Catalunya per al desenvolupament de l'activitat comercial de l’aeroport de Lleida-Alguaire.
Ubicat a
Arqueologia, Paisatge i Patrimoni
/
Notícies
-
L’Ajuntament de Lleida inicia la millora paisatgística dels miradors del Secà de Sant Pere
-
Plantació de més d’una cinquantena d’arbres de diferents espècies i instal·lació de mobiliari urbà per facilitar l’observació de la ciutat
Toni Postius: “L’actuació permetrà generar un espai de confort i d’arbrat que proporcionarà una ombra molt necessària, sobretot en època de calor, i demostra la voluntat de l’equip de govern d’incrementar les zones verdes a Lleida”
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
La plantació de l’arbrat completa l’obra de recuperació de l’antic barri de la Cuirassa
-
Es planten un total de 65 unitats que dotaran d’ombra aquest espai verd del Centre Històric.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
La Paeria i Aqualia inicien el treballs de construcció del by-pass de la canonada d’abastament d’aigua als dipòsits de la Seu Vella de Lleida
-
L’actuació permetrà distribuir l’aigua a Lleida directament des del dipòsits d’Alpicat i deixar els de la Seu Vella com a reserva.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
La Paeria posa en marxa la Setmana de l’Horta a l’Escola
-
El programa d’activitats, que es desenvoluparà des del pròxim dilluns fins al divendres, 29 de març, vol sensibilitzar a la comunitat educativa de la importància i els valors de l’activitat d’hort escolar i la seva vinculació amb l’Horta de Lleida.
Una de les activitats és un dinar a les escoles elaborat amb productes al 100% de l’Horta de Lleida, al qual s’han inscrit onze centres i del qual gaudiran més de 1.600 alumnes.
Cinc centres educatius obren portes dels seus horts escolars, mentre que altres 10 empreses i entitats col·laboren mostrant les seves instal·lacions i oferint xerrades.
La Setmana de l’Horta a l’Escola és una de les actuacions previstes en el marc de l’Agenda 21 escolar.
Ubicat a
Habitatge i Transició Ecològica
/
Notícies
-
La Paeria trasplanta els castanyers de la plaça Ramon Berenguer IV
-
El paer en cap destaca la creació d’un nou espai de confort i ombra a la plaça de sortida de l’estació de trens i remarca la importància d’alinear el carrer Príncep de Viana i donar-li continuïtat fins al pont sense necessitat de fer el tomb a la plaça Ramon Berenguer IV
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies
-
Lleida disposarà al maig d’un nou espai firal amb l’adequació de l’antiga Hípica
-
El paer en cap, Fèlix Larrosa, ha explicat que les firetes ja s’hi podran instal·lar la pròxima festa major i que l’espai, situat estratègicament, estarà obert a acollir diverses activitats a l’aire lliure de caràcter lúdic, cultural i social.
L’EMU gestionarà la finca, d’uns 26.000 m², en la qual s’hi invertiran 500.000 euros.
Ubicat a
Notícies
-
Toni Postius, nou president de la Mancomunitat d'Aigües de Pinyana
-
L'ens intermunicipal ha renovat avui els seus càrrecs i ha aprovat una modificació del conveni amb Acuaes que permetrà un estalvi econòmic de 180.000 euros anuals.
Ubicat a
MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA
/
Notícies