Habitatge i Transició Ecològica

Et trobes a:Inici/Habitatge i Transició Ecològica/Notícies/El model de recollida porta a porta a Ciutat Jardí i Vila Montcada canvia a partir de l’1 de Març

El model de recollida porta a porta a Ciutat Jardí i Vila Montcada canvia a partir de l’1 de Març

Fins ara es recollien els envasos i el paper i cartró com a una sola fracció, però ara s’hauran de separar.

Data publicació: Dimarts 02, març del 2021


Imatge de la notícia El model de recollida porta a porta a Ciutat Jardí i Vila Montcada canvia a partir de l’1 de Març

Imatge: ©Ajuntament de Lleida

Aquest dilluns, 1 de març, es canvia el model de recollida selectiva porta a porta a la zona de Ciutat Jardí i Vila Montcada i una part del Camp d’Esports, que passarà a dividir-se en 5 fraccions, en comptes de 4. Fins ara, es recollien els envasos i el paper i cartró en una sola fracció, que s’anomenava multiproducte.

A partir del dilluns, aquestes dues fraccions es recolliran per separat; així doncs caldrà distribuir els residus en 5 fraccions: orgànica, envasos, paper i cartró, vidre i resta.

El nou calendari de recollida és el següent:

Dilluns: Envasos lleugers i orgànica

Dimecres: Paper i Cartró, Orgànica i Resta

Divendres: Envasos lleugers i Orgànica.

Per tal d’informar a la ciutadania de la zona, s’ha fet una campanya en què s’han visitat tots els habitatges per informar del canvi, lliurar un díptic informatiu i lliurar bosses per aportar els diferents residus. En concret, s’han repartit bosses pel paper, bosses per als envasos i la resta i bosses compostables per a l’orgànica.

En cas de no trobar a ningú al domicili en el moment de la visita (tot i haver-hi passat diverses vegades), s’ha deixat un avís informant del canvi, de la ubicació i de l’horari d’obertura de l’oficina d’atenció del porta a porta.

Oficina d’atenció del porta a porta

També s’ha habilitat una oficina d’atenció al públic, que estarà funcionant fins al dia 30 d’abril al carrer Pere de Cavassèquia, 48. Fins al dia 15 de març, l’horari d’atenció serà de dilluns a divendres, de 10 a 13 i de 16 a 19 h. A partir del dia 15 i fins al 30 d’abril, l’horari serà de 16 a 20 h.

També es pot contactar amb l’oficina a través d’una adreça electrònica (info@portaaportalleida.com) i un telèfon de contacte (671.33.68.65).

App del porta a porta PAP LLEIDA

Recordar també que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania una app del porta a porta amb:

- Informació del model de recollida

- El calendari del porta a porta dia a dia

- Informació de les deixalleries

- Comunicacions de l’Ajuntament i del Servei

- Dades de contacte per a qualsevol dubte o consulta

- Mòdul de consulta de les dades de participació en el porta a porta

- Sistema d’activació del xip de les bosses de resta

Es poden trobar els vincles de descàrrega a:

http://www.portaaportalleida.com/app-porta-a-porta

L’aplicació requereix un codi de registre, que es dóna als usuaris en el moment de lliurar el material. Si algú no disposa del material, cal que es dirigeixi a l’oficina del porta a porta i el sol·liciti.

Et destaquem...