El Llista Blava llueix a la samarreta oficial el logotip de la candidatura del Turó de la Seu Vella
Un grup d'empreses de Lleida esponsoritza enguany l'equip del Llista a l'OK Lliga. El paer en cap de Lleida elogia l’acció de “city màrqueting” del Llista, que uneix patrimoni, esport i empreses.
Data publicació: Divendres 01, febrer del 2019
Imatge: (c) Santi Iglesias
El paer en cap, Fèlix Larrosa, ha presidit la presentació de la samarreta oficial de l'equip del Lleida Llista Blava a l'OK Lliga. L’equipació llueix el logotip de la candidatura del Turó de la Seu Vella per ser Patrimoni Mundial de la UNESCO així com la imatge de l’esponsorització que un grup d’empresaris de Lleida els presta aquesta temporada.
L’alcalde ha agraït el recolzament de les empreses a una entitat a la qual ha qualificat de referent, més enllà de l’àmbit esportiu: “és un projecte de caràcter social amb un arrelament important a la ciutat, com un dels clubs històrics de Lleida i, per tant, necessita tot el nostre suport”.
La presentació de la nova samarreta s’ha realitzat a la Sala de la Canonja de la Seu Vella.
“City marqueting”
Larrosa ha remarcat que la imatge de la samarreta del primer equip del Llista representa una acció de “city marqueting” on s’uneixen el patrimoni, l’esport i el món empresarial de Lleida.
Fèlix Larrosa ha assenyalat que l’Ajuntament de Lleida estudiarà com estimular el suport d’entitats privades als clubs esportius de la ciutat promovent un major retorn per a les empreses: “hem de contribuir a què aquest retorn sigui més tangible” per fer més normal “la participació de les empreses en l’esponsorització de clubs esportius”.
L’acte de presentació de la samarreta ha comptat amb la presència del tinent d’alcalde, Xavier Rodamilans, dels regidors Daniel Rubio i Joan Vilella, del president del Club Llista Blava, Enric Duch, i del director del Consorci del Turó de la Seu Vella, Joan Baigol.
Imatge: (c) Santi Iglesias