Notícies

Et trobes a:Inici/Notícies/Àngel Ros: “La nova OMAC a la Rambla Ferran contribuirà, juntament amb el Museu Morera i Pla de l’Estació, a la revitalització d’aquesta zona”

Àngel Ros: “La nova OMAC a la Rambla Ferran contribuirà, juntament amb el Museu Morera i Pla de l’Estació, a la revitalització d’aquesta zona”

Entra en funcionament la nova Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana a la Rambla de Ferran, 32, que dobla el seu espai d’atenció ciutadana. 61.000 persones realitzen de manera presencial diversos tipus de tràmits cada any, que se sumen als 330.000 tràmits que es fan de manera on-line i les 28.000 trucades anuals. La Paeria avança en el tràmit de cita prèvia per atendre la ciutadania.

Data publicació: Divendres 27, abril del 2018


Imatge de la notícia Àngel Ros: “La nova OMAC a la Rambla Ferran contribuirà, juntament amb el Museu Morera i Pla de l’Estació, a la revitalització d’aquesta zona”

Imatge: @Hermínia Sirvent

331 persones van ser ateses ahir en el primer dia d’obertura al públic de la nova seu de l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC), que va funcionar amb total normalitat.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat dels tinents d’alcalde Montse Mínguez i Joan Gómez, han visitat avui la nova seu i ha destacat que “el canvi de dependències contribuirà, juntament amb el futur Museu Morera i el desenvolupament final del Pla de l’Estació, incloent la nova estació d’autobusos, a revitalitzar i donar vida a la Rambla Ferran”.

Durant la visita a la nova seu, l’alcalde Ros ha explicat que “amb les noves dependències es milloren clarament les instal·lacions, doblant l’espai d’atenció ciutadana i augmentant el personal d’atenció al públic”. Les noves instal·lacions, juntament amb el tràmit de cita prèvia en què s’està treballant, permetran reduir els temps d’espera i les cues”.

Un total de 61.000 ciutadans realitzen de manera presencial diversos tipus de tràmits cada any a l’OMAC, una mitjana d’unes 227 persones diàries. Cal destacar que l’atenció personalitzada no és l’únic canal per atendre la ciutadania. A les gestions presencials se sumen les gestions per internet i les atencions telefòniques –actualment es realitzen 330.000 tràmits anuals de manera on-line i 28.000 trucades telefòniques.

 

Imatge: @Hermínia Sirvent

Notícies destacades