MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA

Et trobes a:Inici/MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA/Notícies/Lliuren les targetes per a viatjar en transport públic a 30 alumnes dels Itineraris Formatius Específics

Lliuren les targetes per a viatjar en transport públic a 30 alumnes dels Itineraris Formatius Específics

El regidor de Mobilitat, Joan Ramon Castro, i el gerent d’Autobusos Lleida fan les entreguen en un acte a l’Escola del Treball.

Data publicació: Dimarts 16, mar� del 2021


Imatge de la notícia Lliuren les targetes per a viatjar en transport públic a 30 alumnes dels Itineraris Formatius Específics

Imatge: ©Ajuntament de Lleida

L'Ajuntament de Lleida ha fet entrega de les targetes per viatjar amb transport públic als estudiants del projecte Itineraris Formatius Específics (IFE) de l'Escola del Treball. En total, són 30 alumnes repartits en 3 cursos d'aquest itinerari educatiu, als quals l'Ajuntament ha facilitat directament la targeta de transport corresponent, bonificada en casos de complir els barems de discapacitat establerts per poder gaudir d'aquesta.

El regidor de Mobilitat, Vialitat, Trànsit i Horta de l’Ajuntament de Lleida, Joan Ramon Castro, i el gerent d’Autobusos Lleida, Carlos Soldevilla, han estat els encarregats de lliurar les targetes als alumnes, en un acte que ha tingut lloc aquest divendres a l’Escola del Treball.

Els itineraris formatius específics s’adrecen a alumnes amb necessitats educatives especials, associades a una discapacitat intel·lectual lleu o moderada, amb l’objectiu d’oferir atenció educativa a l’etapa postobligatòria, segons les necessitats individuals i les capacitats i habilitats pròpies; i garantir una veritable inclusió social i uns aprenentatges valuosos, així com la coherència en l’acció educativa entre les diferents etapes.

En aquests itineraris, es prioritzen les unitats de competència que més afavoreixen l’autonomia personal, la relació social i la inserció laboral i constitueixen la concreció de l’atenció educativa, personalitzada en funció de la intensitat de suport que requereix l’alumne.

Et destaquem...