L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat de la 3a tinent d’alcalde i regidora de Seguretat, Mobilitat i Civisme, Cristina Morón, s’ha reunit amb el comitè d’empresa de l’empresa concessionària del transport urbà de la ciutat, Autobusos de Lleida SA.
El paer en cap ha destacat que “és cabdal fer passos endavant en el transport urbà col·lectiu de Lleida per millorar la mobilitat de la ciutadania”. En aquest sentit, Larrosa ha posat de relleu “la bona entesa amb els treballadors d’Autobusos de Lleida amb qui hem coincidit que hem d’avançar en un nou model de mobilitat urbana que s’adapti a les necessitats que té la ciutat actualment, amb actuacions urbanístiques, trànsit i senyalització, revisió de les freqüències, horaris i línies de busos, millores tecnològiques i renovació de la flota, entre altres”.
Així, s’han emplaçat a fer una reunió al mes de gener entre l’Ajuntament de Lleida, l’empresa i els treballadors per avançar en els compromisos i obligacions que hauran d’assumir cadascuna de les parts amb l’objectiu comú que “no és un altre que el servei funcioni i que el transport públic tingui un bon nivell d’usuaris, tenint en compte, però, que els que més saben de tot això son els propis treballadors i, per tant, hem d’estar amatents a les seves reflexions, consideracions i propostes que ens fan arribar que van sempre en la mateixa direcció que no és un altre que millorar el servei per tenir un bon transport urbà col·lectiu que és essencial per a la ciutat sostenible que tots i totes volem”. (Tall de veu F. Larrosa)
Per la seva part, el president del comitè d’empresa d’Autobusos de Lleida, Paco Morales, ha posat de relleu que “hem plantejat a l’alcalde les nostres inquietuds perquè considerem que no estem donant un bon servei. La ciutat ha anat canviant des que es va fer l’última remodelació al 2013 i, per tant, els horaris actuals no son assumibles per als conductors i les conductores”. “Agraïm la bona predisposició del paer en cap i del seu equip per posar-se a treballar en aquest sentit perquè creiem que amb actuacions petites podem guanyar molt per millorar el servei”. (Tall de veu P. Morales)
Saber-ne més >>
|