MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA

Et trobes a:Inici/MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA/Notícies/La Paeria millora la senyalització dels productes de l’Horta de Lleida als mercadets

La Paeria millora la senyalització dels productes de l’Horta de Lleida als mercadets

S’han repartit tòtems identificatius dels productors associats a la Marca Horta, cartells de preus i fulls informatius, per tal d’ajudar a diferenciar aquests productes de kilòmetre 0. La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias ha destacat la importància de “donar visibilitat als productes de proximitat de la Marca Horta de Lleida”.

Data publicació: Divendres 11, de juliol del 2025


Imatge de la notícia La Paeria millora la senyalització dels productes de l’Horta de Lleida als mercadets

Els productors associats a la Marca Horta de Lleida que comercialitzen els seus productes als mercadets dels dijous i els dissabtes disposen ja dels nous elements de senyalització que ajuden a identificar i diferenciar els productes de kilòmetre 0 i d’alta qualitat que es produeixen a les partides de l’Horta de Lleida.

S’han lliurat tòtems de dos metres d’altura per senyalitzar les parades adherides a la marca, cartells de preus per identificar clarament els productes produïts a Lleida i fulls de mà informatius. L’objectiu és diferenciar, donar visibilitat i posar en valor els productes agraris de Lleida, com una alternativa més saludable i sostenible, i ajudar així els productors locals.

La primera tinenta d’alcalde i regidora d’Agenda Urbana i Espai Agrari, Begoña Iglesias, ha visitat aquest matí el mercadet del Camp d’Esports, on ha pogut saludar els venedors que participen en el projecte i que ja disposen d’aquests nous elements. “Volem donar visibilitat als productes que venen de la marca Horta de Lleida, perquè quan anem a comprar no sabem si els productes són de proximitat i si són de casa nostra i cal identificar-los”, ha destacat Iglesias. Tall de veu de Begoña Iglesias

La regidora de Promoció de la Ciutat, Pilar Bosch, ha assenyalat, per la seva banda, que en el marc de la participació de la ciutat de Lleida al projecte de Regió Mundial de la Gastronomia també s’està fent una aposta per promocionar els productes de l’Horta en activitats com el pícnic popular del 29 de març i en els restaurants de la ciutat. Tall de veu de Pilar Bosch

La visita al mercadet de Camp d’Esports ha comptat també amb la participació del regidor del grup de Junts Per Lleida David Melé, ja que la millora de la promoció de la Marca Horta de Lleida és un dels punts inclosos en l’acord pressupostari del govern amb aquest grup municipal.

Actualment, la Marca compta amb 35 empreses inscrites, majoritàriament productores, però també empreses de transformació i punts de venda.

La Marca Horta es va crear l’any 2018 i ara es treballa en el seu impuls, mitjançant accions de promoció,  com el disseny d’elements per visualitzar la marca als establiments de venda; la implicació de noves empreses, botigues de barri i dels restaurants de la ciutat; la renovació del web de la marca de l’horta; la introducció dels productes a als espais de restauració col·lectiva, com les escoles bressol municipals, o l’organització de cursos sobre el valor afegit. El projecte compta amb la implicació de diferents departaments municipals i altres entitats. 

Saber-ne més >>

Imatges relacionades

Fitxers relacionats

Et destaquem...