MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA

Et trobes a:Inici/MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA/Notícies/La Paeria millora el manteniment del paviment a Sant Martí i Cavallers

La Paeria millora el manteniment del paviment a Sant Martí i Cavallers

La brigada municipal d’obres ha renovat rajoles i llambordes en mal estat i ha instal·lat pilones davant de la Panera. A partir d’aquest dilluns, el programa intensiu Barri a Barri es trasllada al barri de Pardinyes, on s’actuarà durant dues setmanes.

Data publicació: Dilluns 21, de juliol del 2025


Imatge de la notícia La Paeria millora el manteniment del paviment a Sant Martí i Cavallers

La brigada municipal d’obres de l’Ajuntament de Lleida ha treballat aquesta setmana en el manteniment del paviment en dos punts del Centre Històric com són els carrers Sant Martí i Cavallers.

A Sant Martí s’ha actuat a la vorera de davant del Centre d’Art La Panera, on a més de reposar les rajoles que es troben en mal estat s’han instal·lat pilones per gestionar la mobilitat en l’accés a aquest equipament.

A Cavallers, s’han substituït les llambordes que es trobaven en mal estat a l’encreuament amb el carrer Galera.

Mentrestant la Brigada d’Acció Immediata segueix treballant en la reparació integral del tram de sauló del passeig de la Banqueta i s’han anat fent altres reparacions puntuals en diferents indrets de la ciutat, Rovira Roure, Príncep de Viana, Doctora Castells, Ronda, Onze de Setembre i el passeig del cobriment de vies.

Aquestes actuacions formen part del Pla de Manteniment de la ciutat i l’Horta de Lleida, que incorpora totes les accions que es duen a terme en els diferents serveis municipals per vetllar pel bon estat dels carrers i la resta d’espais públics.

El Barri a Barri, a Pardinyes

A partir de dilluns els operaris de les brigades municipals i les empreses concessionàries dels diferents serveis traslladaran la seva actuació intensiva de neteja i manteniment al barri de Pardinyes, un cop completades les tres setmanes d’actuació a la Bordeta.

A Pardinyes, les tasques s’han dividit en dos sectors, que es duran a terme entre el 21 de juliol i l’1 d’agost.

Saber-ne més >>

Imatges relacionades

Et destaquem...