MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA

Et trobes a:Inici/MOBILITAT, SERVEIS URBANS I HORTA/Notícies/L’Ajuntament de Lleida planta prop d’una vintena de nous arbres al carrer Doctor Combelles

L’Ajuntament de Lleida planta prop d’una vintena de nous arbres al carrer Doctor Combelles

Data publicació: Dilluns 24, de febrer del 2025


Imatge de la notícia L’Ajuntament de Lleida planta prop d’una vintena de nous arbres al carrer Doctor Combelles

La Paeria realitza aquesta setmana una nova plantació d’arbrat al carrer Doctor Combelles, entre el carrer Ciutat de Fraga i Bisbe Messeguer. L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat de diversos tècnics i veïns i veïnes del barri de l’Escorxador, ha visitat avui els treballs de plantació, que consisteixen en l’arrabassament de soques mortes, la tala d’algun exemplar que estava malmès i la plantació de nous exemplars de l’espècie Prunus Serrulata “Kanzan”, de floració rosa a la primavera.

L’objectiu d’aquests treballs és omplir els escocells buits d’aquest carrer i dotar aquest eix viari d’ombra i frescor a l’estiu. Es tracta d’un arbre de port petit-mitjà, idoni per voreres poc amples.

Aquesta plantació es troba inclosa en les millores del contracte de manteniment de la UTE Eulen Biosca, que permetrà la plantació d’aproximadament 450 arbres, depenent de les disponibilitats dels vivers.

Saber-ne més >>

Imatges relacionades

Et destaquem...